Piagam Pelanggan | FAKULTI PERUBATAN VETERINAR
» HOSPITAL VETERINAR » Hospital Veterinar Universiti » Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

PIAGAM PELANGGAN HOSPITAL VETERINAR UNIVERSITI

Fakulti Perubatan Veterinar Universiti Putra Malaysia"

 

"Kami, staf Hospital Veterinar Universiti, dengan penuh iltizam berikrar untuk memberikan perkhidmatan yang berkualiti, efisien, efektif dan profesional bagi memenuhi keperluan dan kepuasan pelanggan" 

 

  1. Memastikan masa menunggu untuk pendaftaran ialah dalam masa 10 minit.
  2. Memastikan masa menunggu untuk mendapatkan rawatan bagi kes temu janji ialah dalam masa 30 minit.
  3. Memastikan perkhidmatan bagi kes kecemasan akan diperiksa dengan segera dalam tempoh 15 minit.
  4. Memastikan perkhidmatan klinik bergerak haiwan besar diberi segera dalam tempoh 24 jam bagi kes kecemasan
  5. Memastikan perkhidmatan klinik bergerak haiwan besar diberi dengan secepat mungkin dalam tempoh 3 hari bekerja bagi kes bukan kecemasan.
  6. Masa Menunggu bagi mendapatkan rawatan bagi kes "walk-in" ialah dalam masa lima (5) jam.

 

Rujukan : Piagam Pelanggan Hospital Veterinar Universiti berkuakuasa 1hb Oktober 2018 

Kemaskini:: 13/12/2018 [mjamil]

PERKONGSIAN MEDIA

FAKULTI PERUBATAN VETERINAR
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
+603 9769 3800
+603 9769 1971
B1566186619